خداحافظی بایدی...


ღ๑رز صورتیღ๑

اشکهایی که هنگام شکست میریزیم، عرق هایی است که هنگام تلاش نریخته ایم!

***مدرسه ها وا شده***سر کوچه دعوا شده***با حضور بچه ها مدرسه زیبا شده***

شعر صد قرن پیش!

خب دیگه یه مدتی باید برم سر درس و مشق!

 

ما مدرسمون شروع شدهپس خدانگهدار!به امید دیدار!



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت0:22---28 شهريور 1391
سلام دوست من
خواستم بهت بگم:
اسم وبمو تغییر دادم!
اسم لینکمو هم تغییر بده لطفا!
✯❤✯Khalvat✯❤✯
اسم جدیده!
ممنون میشم!
موفق باشی
خدافظ


مهتاب
ساعت12:05---12 شهريور 1391
سلامممممممممممممممم حنانه خانم ببخشید کم سر میزنم چون کامپیوترم خرابه برای همین به وب خودم هم دست رسی ندارم دوست دارم بوس بوس هوارتاپاسخ:to mano bebakhsh! bye ta hi

الهه
ساعت14:14---9 شهريور 1391
ببخشید این مدته نمیتونستم برا لوکسیا کامنت بذارم!!!



در ضمن:

کامنتت نیومده بود باید دوباره حرفاتو بزنی!!!



و یک در ضمن دیگر:

به وب جدیدم هم ک آدرسشو وارد کردم سر بزن!!

وبای لوکسی رو نمیشه تو بلاگفا لینک کردا برا همینه وبت نیس توش!!!

وگرنه کلی هم سعی کردم لینکت کنم!!



راستی:

کیا وقتت آزاده یه روز بهت زنگ بزنم؟

دلم تنگ شده خو!!!!
پاسخ:webloget nist chera?


بهار
ساعت15:34---25 مرداد 1391
میگم میخوای بری تازه اخرای تابستونه
پاسخ:majbooram


کیمیا
ساعت21:38---24 مرداد 1391
ااااااااااااااا ینی مهسا جعفری هم قبول شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:ki be joz mahsa ghabul shode bood?

الهه
ساعت18:06---21 مرداد 1391
خدافظ
پاسخ:راستی! کلاس بندی مون کردن من افتادم کلاسA تازه مهسا جعفری هم قبول شده. اون کلاس C میره. عجب بشری هستی! ای نمک نشناس! می دونی دقیقا وقتی رفتم مدرسه کسیو دیدم که ازش بدم میومد. اون موقع با خودم فکر کردم کاشکی تو اونجا بودی باهم مسخرش می کردیم:)) تازه4قطره گریه کردم به خاطر این که تو پیشم نیستی! با اون کسی ک ازش بدم میومد لی لی بازی کردیم زنگ تفریحش. اون موقع از ته دل حسرت خوردم ک پیشم نیستی! ولی تو چی میگی...


بهار
ساعت12:59---21 مرداد 1391
میخوای گریه کنم.تازه اخرایه پاییزه کجا میخوای بری حنانه جون؟
پاسخ:هان?یعنی چی!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,ساعت 23:23 توسط Hani| |


Design By : Night Skin